czwartek, 27 listopada 2014

Śnieżynka z "Mollie Potrafi"

Jakiś czas temu jedna osoba poprosiła mnie o rozszyfrowanie wzoru z czasopisma "Mollie Potrafi". Chciała nauczyć się robić śnieżynkę, której wzór i sposób wykonania jest w nim zamieszczony. Okazało się że do tego wzoru potrzebny jest kordonek którego nie miałam, a ponieważ potrzebne było rozgryźć wzór już teraz zaraz :D  Do słownie wzięłam co miałam pod ręką. Wzór jest dość trudny dla kogoś kto dopiero zaczyna zabawę z szydełkiem ponieważ jest w nim sporo tak zwanej "dłubaniny". Na początek spróbowałam to zrobić ze starej włóczki ( której rozmiaru nie znam ) ale nie było to proste ponieważ włóczka jest dość mechata, później użyłam kordonek 8 i szydełko 1.00. Udało się ale nie wygląda to tak jak powinno, ale jednak wzór został rozszyfrowany, co ucieszyło nas obie :)  

 Na zdjęciach zamieściłam obie opcje śnieżynki:) 

jak widać nie pozbyłam się jeszcze nitki, ponieważ zastanawiam się nad zrobieniem do niej zawieszki.



 Puchaty płatek śmieszny i źle się go robiło, ale to na nim rozszyfrowałam wzór z Molly.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz