czwartek, 27 listopada 2014

Okrągła zakręcona serwetka

Stało się, oszalałam na punkcie szydełka, nie nadążam z publikowaniem tego co zrobiłam, bo nie rozstaję się z szydełkiem. Czy to normalne ?  Nie wiem czy tak czy nie wiem że tworzenie daje niesamowitą satysfakcje i motywacje do robienia kolejnych rzeczy. Choć palce bolą i spać się chce, co tam można siedzieć do 2 w nocy i dziergać. A to serwetka czy też ozdoba którą zrobiłam jeszcze w Rzeszowie. 
Cieniutki kordonek chyba 4 szydełko 1.00 . 

Nie znalazłam tego wzoru nigdzie nie zapisałam go też, więc powtórzyć wzór będzie bardzo trudno.


W ten sposób usztywniam swoje prace, ale opiszę to dokładnie w innym poście ;)  





1 komentarz:

  1. Widziałam na żywo wszystkie gwiazdki. Są super. I bardzo się cieszę, że Cię to tak wciągnęło. Wreszcie mam z kim dziergać :D

    OdpowiedzUsuń