sobota, 29 listopada 2014

Gwiazdka zawieszka z "kręciołkiem"

To naprawdę wciąga, kiedy z pod palców wychodzą małe ozdoby, które po prostu cieszą. Człowiek czuje się twórcą czegoś. Niesamowite, świetne przy tym jest to, że można robić w tym czasie inne rzeczy. Na początku owszem trzeba przysiąść ale później robi się pewne rzeczy w automacie. Nie spodziewałam się że szydełko da mi tyle satysfakcji, i oczywiście cały czas uczę się technik, kombinuję jak przeliczać poszczególne oczka słupki, ale jest to trochę jak odkrywanie nowych rzeczy niesamowite.
Zbliżają się Święta( dla mnie zbliżają się cały rok) dla tego na "tapecie" są małe 
serwetko-zawieszki na choinkę, lub w inne jeszcze nie o końca określone miejsce.  
Zatem kolejna świąteczna ozdoba, tym razem zaopatrzona już w zawieszkę łańcuszek. Wzoru jak w wielu innych przypadkach nie miałam powstała po prostu w trakcie robienia innych rzeczy. 
  



4 komentarze:

  1. Cudna gwiazdeczka!!!! Ja mam kilkanaście podobnych- moja mama wydziergała je kilka lat temu i co roku ozdabiają naszą choinkę :)
    Ściskam mocno,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Ja ciągle się uczę. Patrząc na te prace, które Ty robisz, Twoja mama zrobiła je pewnie po mistrzowsku :)

      Usuń
  2. Śliczne śnieżynki, będą piękną ozdobą na Święta :)))

    OdpowiedzUsuń