niedziela, 30 listopada 2014

Śnieżynka 2

Każdy kto zna mnie trochę lepiej wie, że mam absolutnego hopla na punkcie świąt i zimy, A szydełko i biały kordonek, aż się proszą o zrobienie śnieżynek.
Chciałam samawymyślić jakąś śnieżynkę ale chyba za bardzo chciałam bo nie udało mi się jej zrobić. I w końcu (w akcie desperacji :D ) wpisałam w google, śnieżynka na szydełku. Obejrzałam chyba z 10 stron googli i nie mogłam znaleźć nic fajnego, w końcu znalazłam jedno jedyne malutkie zdjęcie nie wiem skąd z jakiej strony czy bloga nie było wzoru było tylko małe zdjęcie. Zaraz zabrałam się za zrobienie śnieżynki. Zaczęłam kombinować i próbować, aż w końcu coś zaczęło wychodzić :D Wyszło na tyle że w końcu zrobiłam takie dwie, jednak nie pomyślałam i nie zrobiłam do nich pętelek. I teraz muszę pokombinować jak fajnie je wykorzystać ;) 
Nie wiem zatem czyj to wzór i mam nadzieję że osoba która go wymysłiła nie bedzie miałą do mnie żalu o to że uczyłam się na tym maleńkim zdjeciu, zamieszczonym na internecie. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz