wtorek, 25 listopada 2014

Dziewiarskie spotkanie :)

Nigdy nie spodziewałam się że będę brała udział w czymś takim. Owszem słyszałam wiele razy o tym, że w innych miejscach organizowane są takie spotkania ale tu..... Poza tym ja tak naprawdę jestem dopiero na początku mojej "dziewiarskiej drogi". I proszę bardzo, niesamowite. Pierwsze dziewiarskie spotkanie na Podkarpaciu za nami : D
Dzięki Asi która tak pięknie go zorganizowała. Jak to miło porozmawiać o rękodziele (bo tematy rozmów nie kręciły się tylko wokół  dziergania, choć głównie o tym) i nie ma zdziwienia, ani pytań. Po co ? albo W tym wieku ?
Nasze spotkanie było jak uwolnienie naszych skrywanych pasji, których nie wiele kto potrafi zrozumieć.





Bardzo miła atmosfera zachęcająca do pogłębiania wiedzy o tej sztuce.
Dziewczyny dziękuję wam za tak miłe przyjęcie, napewno dodało mi to otuchy i chęci do tego, by nie przestawać i uczyć się więcej o włóczkach, wzorach i metodach dziergania. Wróciłam do domu i  jak tylko mogę nie rozstaję się z szydełkiem.
Dziękuję dziewczyny :) 

Następne spotkanie planowane jest na Styczeń.
Gdyby któraś z was chciała wziąć w nim udział dajcie znać szczegóły podam niebawem.


Mamy jednak z Renia jeszcze jeden pomysł, chciały byśmy poznać osoby które tak jak my lubią dziewiarstwo i w ogóle rękodzieło. Miło było by się spotkać i po dziergać razem, porozmawiać i zdobyć nowe fajne pomysły. Jeżeli lubisz tworzyć fajne rzeczy albo uczysz się tak jak ja i masz ochotę się z nami spotkać, a jesteś z okolic Przemyśla daj znać.
Zorganizujemy wtedy takie spotkanie.
Zatem mam nadzieję, do zobaczenia J   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz