sobota, 19 kwietnia 2014

Zielona broszka

Powstała kilka dni temu ale ponieważ ten tydzień był niesamowicie intensywny dopiero teraz mam czas umieścić jej zdjęcia. Niedawno udało mi się w jednej z pasmanterii zdobyć złoty sznurek sutache i postanowiłam go wykorzystać niestety po rozwinięciu szpuli okazało się że w wielu miejscach po prostu brakuje złotej nitki i wystaje białą paskuda, ale na szczęście udało mi się wyciąć kilka całkiem ładnych kawałków z który można coś zrobić. Po zrobieniu broszki chciałam wykończyć ją sznurkiem skręcanym jednak grubość sznurka w ogóle nie pasowała. Był po prostu wielki, więc jak to ja, zaczęłam kombinować i użyłam zwykłego sznurka sutache, który po trochu skręcałam i wszywałam do broszki efekt jest dokładnie taki jak chciałam. Wniosek czasami warto pokombinować :)   Sama broszka jest nie wielka bo po przekątnej  ma zaledwie około 4 cm. Postanowiłam ją sprzedać, osobę chętną proszę o kontakt, w celu ustalenia szczegółów ;) 








Podszyta zielonym filcem
zapięcie "żabka" kolor srebrny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz