piątek, 11 kwietnia 2014

Czarno-czerwona sówka

Sówka powstawała z przerwami ponieważ ostatnio nie miałam czasu, ale kiedy tylko mogłam siadałam i robiłam ją. Zrobiona jest z czarnego i czerwonego sznurka a głównym koralikiem jest moneta z masy perłowej.
Poniżej efekt mojej pracy :)

Zbliżenie :

Tył: 

Sówka jest mniejsza od swojej poprzedniczki jej wymiary to : 
długość  z ogonem ok 6 cm 
sama moneta ma średnicę 3 cm 

 Jak widzicie sówka nie jest jeszcze żadną biżuterią, dla tego że nie wiem do końca jak ją użyć, bo może być za równo zawieszką broszką spinką a nawet sporym pierścionkiem, a może być też przyczepiona do opaski na włosy :) Dla tego też nie zamieszczam jej na razie na allegro, a osoba która chciała by ją ode mnie sobie odkupić może wymyślić jak mam ją zakończyć ;) ( Powiedzmy ze jest to sówka na zamówienie) Tak, więc czekam na komentarze i ewentualne zamówienie :) W razie potrzeby ( ponieważ mam jeszcze takie koraliki) mogę dorobić drugą na kolczyki i zrobić kolczyki.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz