wtorek, 15 kwietnia 2014

Spinko-broszka inspirowana stylem shabby chic.

Jest to pierwsza moja spineczko broszka  w tym stylu, bardzo spodobała mi się technika, poza tym lubię wykorzystywanie starych rzeczy w ty wypadku koronkę dostałam od swojej teściowej :), natomiast wszystkie perełki pochodzą z mojego ostatniego zamówienia. 
Wykonanie takiego kwiatu to mieszanką szycia, klejenia na gorąco i 
"wyplatania koralików". Pierwsze powstało perełkowe wnętrze, a później zrobiłam kwiat z koronki i bawełny.
 Na początku założyłam że nie będę obszywać bawełnianego spodu, bo większość podobnych kwiatów robi się bez obszycia, lub w ogóle bez bawełnianego spodu, zastępuję się go kartką papieru (co uniemożliwia wypranie kwiatka w przypadku zabrudzenia), ale stwierdziłam że jak już robić to konkretnie i obszyłam spód ręcznie. 
Jest to mój pierwszy kwiat i jako taki miał być próbą, nie sądziłam że efekt będzie taki fajny :)






środek: 
szklane perełki lazurowe 
szklana perełka biała
perełki szare i koraliki drobne przeźroczyste
Zapięcie koloru srebrnego.

Do kupienia na 
http://allegro.pl/broszka-spinka-w-stylu-shabby-chic-i4176607842.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz