piątek, 5 grudnia 2014

W jaki sposób usztywnić swoją pracę na szydełku

 Pomysł na usztywnianie moich prac zaczerpnęłam ze strony crochet.pl
Należy rozpuścić dość dużą ilość cukru w letniej wodzie, a następnie zanurzyć w tym roztworze robótkę tak, aby dobrze nasiąknęła, przyłożyć łyżeczka, aby nie wypłynęła na wierzch i zostawić na około 15 min. 
Następnie rozłożyć i spiąć szpilkami tak, aby powstał odpowiedni kształt.
crochet.pl zaleca by przyczepić robótki do dywanu ja nie  posiadam jeszcze dywanów, więc użyłam do tego mojej małej poduszki, której już nie potrzebuję.   


W momencie, gdy zobaczę, że praca jest za mało sztywna używam lakieru do włosów.  Powiem szczerze, że całkiem fajnie działa ma tylko jedną wadę zapach, którego ja osobiście nie cierpię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz