sobota, 6 grudnia 2014

Świąteczny Wianek

Świąteczny Wianuszek:) 
Miałam sporo szyszek i postanowiłam  z nich zrobić wianek. 
Użyłam do niego stary metalowy wieszak na ubrania, trochę powyginałam i powstało koło. 
Szyszki przyklejone są klejem na gorąco, a następnie pomalowane złotą farbą i brokatem w sprayu.
Na zdjęciach nie prezentuje się tak fajnie jak na żywo. Nie udekorowałam go niczym, ale jak dla mnie może być bez dekoracji zupełnie tylko świeczka do środka i już :D
Został już podarowany, a do niego zrobiłam makaronową choinkę i jako prezent przed świateczny trafił do swojego nowego domu :D ( choinkę zamieszczę w jednym z kolejnych postów)
  
Próbowałam uchwycić błysk brokatu i złoty kolor, 
ale niestety nie jestem fotografem i nie udał mi się to jak widać:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz