poniedziałek, 25 lutego 2013

Zielona bransoletka

 Niedziela jest takim dniem że ma się z reguły więcej czas... Zrobiłam wiec bransoletkę która stała się prezentem dla mojej najlepszej szwagierki :)  
Jest zielono-szaro-czarna  niestety nie mogę opisać wam jakich koralików użyłam.
Przyczyna jest prosta, nie mam pojęcia :D. Koraliki są z dwóch innych biżuterii które zostały uszkodzone. Dzięki temu jest jeszcze bardziej unikatowa, bo takich koralików już się nie dostanie...
Mam nadzieję że wam się podoba.   


Powinnam o tym już dawno napisać ale zdjęcia ( te wyglądające bardziej profesjonalnie :) ) są wykonane przez mojego zdolnego męża. 

Jeżeli chcesz mieć bransoletkę, kolczyki, broszkę, wisiorek, czy jakikolwiek inny dodatek zrobiony przeze mnie zapraszam do kontaktu na fb. lub przez email. (czas realizacji zależy w dużej mierze od wzoru )


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz