piątek, 22 lutego 2013

Rękodzieło moja nowa pasja

Ponieważ każdy blog potrzebuje mieć jakiś początek, postanowiłam zacząć od krótkiej wzmianki o tym "dlaczego ?".
Od zawsze miałam w sobie pasję do robienia czegoś twórczego i nie powtarzalnego. 
Miałam nawet taki pomysł aby zostać złotnikiem, jednak tak się nie stało... Pragnienie robienia biżuterii i innych drobiazgów jednak zostało... Pewnego dnia trafiłam na filmik dotyczący sutaszu,  tak w zasadzie moja pasja, odrodziła się na nowo i mam nadzieję że rozwinie się w coś fajnego.:)
Na początek zamieszczam cześć z tych prac, którym zdążyłam zrobić zdjęcie zanim znalazły swoje właścicielki :)

Broszka słoneczny kwiat.

Zawieszka prezent dla mojej mamy 


Zawieszka prezent dla kochanej cioci Agatki :)

Broszka (na zdjęciu kolory są trochę przekłamane, była biało-fioletowa)

Broszka prezent dla mojej teściowej

Na koniec prosta bransoletka którą zrobiłam dla siebie :) 











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz