poniedziałek, 2 lutego 2015

Zielone, schaby pudełko.....

Zadziwiające jak choroba może zniechęcić człowieka do robienia czegokolwiek, nie wiem jak na innych, ale na mnie działa jak eliksir lenia. Widzę to przede wszystkim po tym kiedy wreszcie przestaję chorować i nabieram mojego stałego rozpędu J
W połowie  wiosennego komina który właśnie sobie dziergam wpadłam na pomysł, który po prostu musiałam ( jak to ja ) zrealizować od razu. Cierpię na niedostatek pudeł i rzeczy do przechowywania rzeczy w moim domu. Takie pudełka  czy kosze są, albo drogie, albo strasznie "tandetne". 
I tak dziergając swój komin olśniło mnie, skoro robię koszyki z papieru, to dlaczego by nie zrobić pudełka i nie obić go materiałem.
Zastanawiałam się nad tym czy pudełko ma być proste czy nie, postanowiłam ( to chyba po chorobie) trochę zaszaleć i powstało pudełko inspirowane stylem  schaby chic.
W środku jest tak samo obite materiałem jak na zewnątrz, co tylko dodaje mu uroku.

Podstawą jest koło o średnicy 21 cm , natomiast wysokość to 16,5 cm.
Jest więc całkiem pojemne. 
Użyłam do niego tego co miałam w domu, nie obyło się bez maszyny aby np. zszyć podszewkę z materiałem głównym. Uważam jednak żę efekt wart jest pracy w niego wożonej. 
Zdjęć jest sporo ponieważ nie mogłam się zdecydować.

























     

2 komentarze:

  1. Bardzo ładne pudełko i dobrze, że zrobiłaś mu kilka zdjęć, bo więcej widać... Widać też kawalątek nowo wyremontowanej sypialni i wydaje mi się, że pudełeczko będzie do niej bardzo pasować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki:-) Tak, tak kawalątek widać ;)

    OdpowiedzUsuń